1:a April. Moahahahahaaaaa

Hela PEAB är ett stort Aprilskämt. Fan att de aldrig hör av sig! Vet inte om jhag berättade att jag ringt och mailat dem igen i Fredags, men de hör inte av sig. Snart utbildar jag mig till så´n som fixar sån´t och fakturerar själv, det känns som att det går fortare.

Lillfisen har kommit på hur man låter på en väldigt hög frekvens. Vi har jättemysigt! Ena handen hängande i mitt örhänge, andra i håret och hans sjungande (läs skrikande) mun intill örat. Inte illa.

SOS är tacksamma om man vill skämta Aprillo. Men det skulle jag inte våga. Folk hade tyckt att jag är hjärtlös och oansvarig. Lurade André att det var stopp i toan i morse, han gick på det, men det var inte så roligt.
Jag: -André, det är stopp i toan.
A:- Skämtar du?
Jag: -Nej.
A: -Hur kunde det bli det?
Jag: -Vet inte...... April April.
A: Ett litet litet småleende åt sidan.


Glass!

Kommentarer
Postat av: ma

Utbilda dej till rörpulare å ta i andras rester i avloppen, är det bättre än att titta gamla gubbar i mun? Tja ja vet inte, man får väl hoppas på den där vinsten å sluta jobba överhuvud taget. Det vore det allra bästa. Först ska jag bara börja tippa eller köpa lotter, sen jäklar....

2008-04-02 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0