Fler rum?

Det händer inte så mycket, så jag har inte så mycket att skriva. Det är jobbigt att vara mammaledig såhär års. Sitta i solen, fika lite, gå lite, fika lite. Ni fattar va? Till er som just nu sitter på jobbet säger jag: Skaffa barn, det är det värt.

A kunde inte slita sig och säger numer bara Rock on! och hoppas på att det blir grabbens första ord.

image21

Igår blev A frustrerad över vart vi ska ha vårt kontor någonstans, så han gick och letade efter ett till rum i lägenheten. Han hittade nog inget, eller han sa det i alla fall inte till mig. Hur som helst vill jag inte se det, för det måste vara jättedammigt där.

ALLT! ALLTING! ALLT ska ätas och allt blir blött och går sönder här hemma. dreggeldöden väntas nu fjärrkontroll, kamera, mobil... Phu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0