Hammarbuare

Idag var jag på öppna förskolan med lillknorren. För er som är som jag och inte har en aning om vad en öppen förskola är så är det precis vad det låter som. Det är en förskola öppen för alla, men man lämnar inte av ungen, man måste vara där själv.
Idag var det kanske 9 mammor med ungar mellan 0-6 månader. Det var rätt gulligt, men ja jävlar. Idag insåg jag att den lugna tiden är över. Ljudnivån var otäck! Huvudvärken sitter i fortfarande och jag lämnade krigsplatsen vid fyra!
Dessutom, när vi satt där i ringen upptäcktes att jag hade satt på mig helt olika strumpor. Jag har inte bara svarta strumpor, för då hade det ju inte gjort så mycket. Jag har randiga strumpor. En är vit och grön (man kan tro att jag är hammarbyare, men jag är hammarbuare) den andra är blå och vinröd. Så där satt jag, som ändå tycker att jag har lite tid för mig själv och vägrar gå under bara för att jag har barn, med lila hår uppsatt i ett misslyckat försök att gömma det, med luggen i en klämma och olika strumpor. Jag är nog en såndär i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Britt-Inger

Du får skaffa dig öronproppar när du går till förskolan. Går du
på disco med samma ljudnivå, så gnälls det att ljudnivån är för hög och skadlig.

2008-04-15 @ 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0