Humor!

Läste en artikel om arga lappar på aftonbladet:




Jag och pappa var på fotboll igår, men satt så jäkla dåligt och matchen var dålig och vi frös så när det var tio kvar frågar pappa: Nä, ska vi skita i det här?
Jag: Är du inte klok? Vi kan ju inte gå nu, tänk om det blir mål.
Pappa: - Sant...
Efter tre minuter
Jag: -Nää, ska vi gå?
Pappa: -mmm.
Efter tre minuter till. Mål.
Suck. Varför är det så? Vart det mål för att vi gick? Skit också. Men man får väl vara glad att D.I.F vann ändå då. Och att Helsingborg slog Malmö. Mest för att jag inte tycker om Malmö som stad, men lite för att jag hejar på HIF i smyg av nolstalgiska skäl.

Så, till min hyllningslista:
Inte DIF efter matchen igår.

Näää, är lite bitter just nu, så jag kommer inte på något. Sorry, jag får helt enkelt gå in och duscha istället.

Kommentarer
Postat av: Joel

Regeln om alltings jävlighet strikes back!!!

2008-05-02 @ 02:08:29
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: J

HAHA vilken jävla lapp! Bästa idag =)

Alltså grejen är ju den att jag egentligen gillar skåne och skåningar. Ett skönt gäng liksom... Men något med idén att bända bort skiten från sveriges ädlare delar är ändå enormt tilltalande =S

2008-05-05 @ 10:11:30
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: Kotteby

Tack för den!
Det värmde, rätt in i hjärtat.
=)
*gråter en skvätt*

2008-05-05 @ 17:32:19
URL: http://kotteby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0