Inte dåligt samvete längre.

Tack till kloka farmor! Så sant som det är sagt. Koppla av! Mer sånt säger jag! Nu har jag inte längre dåligt samvete över disken som växer. (Lögn faktiskt. Ingen disk alls, men jag försökte vara målande).

Har suttit och dumläst bloggar och flera av dem är totalt intetsägande. Nu menar jag inte att min blogg är något, men alla dessa "modeller" som bloggar om kläder och mode. Flera av dem har bilder på.... galjar... Mjuka rosa sidengaljar. Är detta ett skämt? Det värsta: De tjänar massor med pengar på det och har en triljon fler besökare än jag. (Jepp, visst hör ni avundsjuka i rösten).
Bittert!

Kommentarer
Postat av: joel

du försöker alltså säga att jag ser ut som brian i backstreet boys? hmm.. själv föredrar jag nog borat ;D

eller povel ramel.. hahaha

och word sister.. det är bittert.. men det finns hopp ;D

2008-04-09 @ 23:35:44
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0