Koka morot.

Att koka morot måste vara det tråkigaste som finns. Näst efter att äta kokad morot. Bara. Kan inte vara kul att vara fyra månader. Förra veckan åt han kokad mosad potatis, den här veckan kokad mosad morot, för att nästa vecka äta något så galet som potatis och morotsmos. 1 tesked.
Månadsmatsedel för lillskiten: 1 tesked/dag.
1 v. potatismos
2 v. morotsmos
3 v. Blanda de två ovan
4 v. palsternackemos(? Vet inte vad palsternacka är. Det var någon som sa att det är palsternacka som gör rotmos äckligt, så jag har inga höga förväntningar).
5 v.blanda i palsternacksmos i potatis/morotsmos.
Smaklig spis du lille. Moahahaha...

Själv blir det pepparbiff med potatissallad och vanlig sallad.

Lite kuriosa...
Gjorde en spellcheck på stycket och den vill översätta palsternacka till lökkvalster.

Kommentarer
Postat av: J

Äh han skante klaga, han får ju äta sand oxå =)
Å ja, folk e ju störda ju, vill alla på allvar att jag ska supa ihjäl mig själv? haha så risigt trodde jante jag skrev... =/

2008-04-19 @ 11:16:24
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0