Livet leker! Eller är det liket som lever?

Kan inte bestämma mig. Idag är jag på topphumör! Allt är riktigt bra och solen skiner. Å andra sidan är jag helt slut! Har inte ens dragit upp rullgardinen i sovrummet. Förmodligen är det en blandning: Liket leker och lever livet.

Nä, ryck upp mig! Nu ska jag ut i solen, försök inte med några tricks nu.

Läste att de skulle införa (tobak)rökförbud i Amsterdam på barer/fik/krogar och även i choffee-shops. Däremot är det fortfarande lagligt att röka på i coffee-shops, så länge du inte röker tobak. Det här är roligt på så många plan.
Det skulle det vara olagligt att inte ha enbart cannabis i jointen.
Jag tycker i och för sig att storebrorsamhället har gått lite för långt i hela europa.




Kommentarer
Postat av: J

Det är en världslig sak =) Å livet leker vet du väl

2008-04-17 @ 14:01:50
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0