Nu funkar det igen!

Tänkte bara skriva lite kort att blogg.se inte har funkat på flera dagar. (De har lagt om servern tror jag). Så till mina kanske tre läsare: Det är därför det inte är skrivet på ett tag.

Vad har hänt då? Jo våren har kommit! Ha! Den kom i helgen typ och i söndags var vi ute och skulle hitta en uteservering. Det var inte så lätt. Restauranger har inte öppnat sin uteservering än. Jo, snaps på medis hade, men det var fler än vi som skulle pröva lyckan, så där fick vi inte plats.
Till slut hamnade vi på Fridays i kungsan. När vi väl kom dit var det så sent att det var kallt. Men vi trotsade och satt och huttrade i ett par fyra timmar ändå.

Äh, jag vet inte vad jag ska skriva om, så jag skiter i det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Passa på å njut, det sägs att det ska bli kallare igen. Ska man tro på det? Jag vägrar

2008-04-01 @ 16:28:39
Postat av: Eva

Jag har börjat läsa!! :) Skitkul att läsa om dina äventyr!!!!

//Eva från jobbet!!

2008-04-01 @ 18:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0