Punkare, tanter och jag.

Det finns tre olika typer av lilahåriga.
1. Punkare
2. Riktigt gamla tanter som har så tunt och grått hår att det ser lila ut.
3. De som misslyckats med färgning av håret.
På punkt tre kan jag vara ännu mer specifik. Blonda som ska färga håret cendrefärgat (eller vad det heter). Jag tillhör nämligen den här kategorin. Det kan finnas en fjärde kategori också, och det är de som tycker att lila hår är fint.
Mitt hår är lila. Riktigt lila. Och om man vill vara fyndig kan man byta plats på första l:et och i:et och skriva riktigt illa också. Jag får helt enkelt enbart hålla till i mörka rum dagtid och vara ute nattetid tills håret har vuxit ut igen, för vem vet hur det går om jag skulle färga om det. Men det är bra träning. Jag tränar på att inte ta mig på så stort allvar och numer kan nog inte någon ta mig på allvar. Inte ens min son på fyra månader tar mig på allvar längre.

Kommentarer
Postat av: Joel

Hahaha.. en helt underbar självironsik insikt.. underbart inlägg...

och haha, den disskussionen mellan tjejerna är helt absurd. folk är ju så bisarrt stressade med bloggen nu.

Jag försöker kämpa mot men fan, även jag lägger om en del saker för att skriva inlägg... tragiskt...

;D

2008-04-14 @ 10:12:25
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0