Städdag på gården.

Det har nog inte varit så här fint väder hittills i år. För två veckor sen kastade jag ut katten till mina föräldrar just för att kunna ha ett par mornar ute på balkongen utan att behöva passa den självmordsbenägna katten. Men njaee, det har inte varit helt så fint väder på helgmornarna sen dess. Och jag vill såklart ha med mig A ut, det är inte alls lika kul att sitta själv. Men idag. Milda maränger vilket väder. När jag drar upp rullgardiner så blir jag blind av solen, när jag får tillbaka synen ser jag gården. Alla grannar har samlats på gården för att städa.
Någon driver med mig. Vi kan inte gärna sätta oss på balkongen i morgonrock med en macka och latte medan de är en och en halv meter nedanför och städar. Vi var ju tvungna att gömma oss!

Kommentarer
Postat av: J

Skämmas ska man aldrig, livet är way too kort för sånt...

Å milda maränger har jag snott som uttryck ny, bara så du vet. Men jag vet var jag hörde det först!

2008-04-20 @ 23:58:33
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: J

Hahaha jag vet precis vad du menar, ibland är allt man vill faktiskt att ha en redig blykepa.. =) E dessutom en fin ursäkt för att göra absolut nada..

Du får väl lämna över parveln till nån ansvarsfull person nån helg å partaja som back in the day =)

2008-04-21 @ 20:36:44
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0