Tycker han att jag är fet?

Var nere i kiosken och köpte choklad idag (igen) och killen i kiosken frågade om jag inte höll på att gå ner i vikt. Varför sa han så? Här har vi ett par alternativ:
  • Han tycker att jag är fet.
  • Jag vid något tillfälle då jag inte var helt hundra sagt det till honom? Varför gör man i sådana fall det? Det har väl inte han med att göra? Och vad tänktes när det sas? "Det har han länge undrat över?" eller: "Han verkar vilja veta detaljer om mitt liv". Jag vet vad jag tänker när jag träffar folk som berättar saker jag verkligen skiter i. Mitt svar var att jag hade varit ute och gått två mil idag, så jag var värd lite choklad. När jag gick därifrån slog det mig: Jag berättar återigen något som han verkligen skiter i.
  • A har sagt att jag ska gå ner i vikt. (Väldigt otroligt)
Vidare så är det numer pinsamt att handla choklad där nere nu, för nu vet han att jag försöker gå ner i vikt men samtidigt inte kan slita mig från chokladen. (eftersom att han och alla andra i hela världen lägger ner massa energi på att hålla koll på mig).

Dreggeldöden är en epidemi här hemma. Allt ska in i lillgrabbens mun för att testas.

JÄVLAR!!! TVÄTTEN! Den har legat i maskinen, jag vet inte hur länge, men tillräckligt för att skrynkla till sig sådär jobbigt. Nu blev jag trött.

Kommentarer
Postat av: Mikael ramberg

Tja ba.
Det här var jättesvårt för mig att komma fram hit så jag är jätteglad att få va med i din blogg.
Jag tror att det är lite enklare än du tror ang kommentaren att du gått ner i vikt av din personlige godislev.
Att säga Jag tror du gått upp i vikt inte är bra visserligen ett oskrivet kort,men,men.Han tänker till lite mer och slår till m,ed det enklaste av det enklasteJag tror du gått ner i vikt BINGO Han får fortsätta vara din PG (personlige Godislev.
Ha det vi hörs´.
Jag har inte ditt telefonnr tror jag.

2008-04-07 @ 16:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0