Underhåll mig!

Jag har förvandlats till en underhållare, (till lillskiten, han är den enda som inte fattar att jag inte är rolig). Men vem underhåller mig? Grabben har ju inte direkt någon humor ännu. Att byta bajsblöja är inte humor! Jag får väl spela TV-spel.



OBS: bild tagen innan färgincidenten! uppdatering där: fortfarande lila hår.

Varför dessa JÄVLA spelprogram på TV? VARFÖR? Är det för att jävlas med oss som ändå inte har något att göra på dagarna? De har dessutom mage att idiotförklara tittarna. Jag menar:
-Spritney Bears, kom igen, kasta om bokstäverna och du får namnet på en känd popartist. Jaaaa, en liiiiten ledtråd kan jag väl ge. 2 barn med Kevin Federline, åkt in och ut på Rehab, gjort låtar som "Baby one more time" och " "(You drive me) carzy"... Kom igen, jag tror nog att du klarar det. KOOOOOM IGEEEN"

Är det straffet för att man sitter inne och slappar? Var det någon som tänkte: "De ska ut i friska luften, inte kan de sitta inne och försoffas och få liggsår, det blir dyrt för Sverige. Vi kör spelprogram på ALLA kanaler som finns, förutom där de visar TV-SHOP och TVINS, så tvingar vi ut dem"
Jäkla maktmissbrukare!

Kommentarer
Postat av: joel

Borde jag bli rädd över att du ser min halspulsåder som "easy target"?

hehehe

hehe, spelprogramen är inte bara lärorika, dom är 45 timmar långa också ;D

2008-04-17 @ 00:42:20
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0