Denna ständiga fråga.

Vad ska vi äta ikväll?
Vi måste börja veckohandla, så är det. Ja, jag vet att det har gått långt, men jag börjar ana att vi inte längre har något val. Varenda dag ska man tänka ut något att äta och gå och handla det.
Dels är jag trött på att handla varenda eviga dag, dels är jag trött på att komma på olika rätter. Dessutom så kostar allt så mycket mer när man handlar en gång om dagen. Jag menar, vi handlar ju aldrig under 250:- och jag menar, vem betalar 250:- för en pasta carbonara eller en pytt i panna? Som grädde på detta så ska man laga maten och diska efter sig.
Då blir det ju billigare att käka ute.
Kanske ska gå ut och käka idag och spara pengar, ingen dum idé.

Kommentarer
Postat av: Britt-Inger

Vill du veckohandla, är det bara att säga till. Att sätta ihop en middagslista, kan vi hjälpas åt tills du kommer in i det hela.

2008-02-26 @ 12:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0