kutryggad djurgårdare...

Nu har katten kommit hem från mina föräldrar, hon var där då vi var i Sälen, min mormor passade henne och mina föräldrars två katter.
Alltid när hon kommer hem därifrån (utöver att hon gått upp massor i vikt) så är hon dels supertrött och sover väldigt mycket och dels väldigt kelig i ett par dagar. Jättemysigt, kanske ni tänker då, men inte alltid. Inatt ville hon leka och kela hela natten och så fort jag somnade så kom tassen i ansiktet som ett brev på posten. När väl katten somnade så vaknade såklart ungen och ville ha mat. Idag hoppas jag att André har överseende med mig.

Melodifestivalen... Var det ett skämt, eller? Jag förstår inte varför jag tittar på skiten år efter år, men igår måste varit värst någonsin. Men hurra för Kristian Luuk och den nya förmågan Björn Gustafsson!


Igår kom jag på idén att starta ett fotbollslag här av bara mammor, så ska vi starta en liten serie mamma-lag som möts. A undrade om det inte behövs fler lag än vårt för en serie. Visst finns det en poäng, det måste väl medges. Men det kanske finns det, det är nog värt att kolla upp.

Jag är DIF:are i själen, inget kan någonsin få mig att ändra mig. Trodde jag. Rami Shaaban. En av mina absoluta favoriter ska börja spela i Hammarby. Vad betyder det här? Ska jag krypa över till A:s sida med svansen mellan benen, eller ska jag gå som en rakryggad djurgårdare och heja på Shaaban i smyg? Ågren!

Nu intar jag min roll som mjölkkossa och ska ta hand om min kalv innan gnäll övergår till skrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0