Med åldern tappar man tänderna.

28 år idag. Födelsedagen har jag tillbringat på tandakuten och betalade en väldigt massa pengar för att konstatera att det inte alls var i tanden jag hade ont. Nä, jag är tydligen förkyld, eller har träningsvärk i kindmuskeln. Det var det fräckaste.
Jag har i alla fall inte blivit så gammal att jag drabbats av tandlossning än, eller jag kanske inte ska ropa hej än? Vem vet, den där förkylningen kanske luckrar upp varenda rot man har i käften och det blir skitdyrt!

Jag är inte så mycket för att fira mig själv, tycker mest att det känns löjligt faktiskt, men kvällen vart bra och vi käkade, mot alla odds då vi provade något helt nytt, väldigt god mat. Ibland förvånar jag till och med mig själv och det är alltid roligt.

Jahapp, nu gnälls det bakom mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0