Mmmm, ny tröja.

Jag tänkte lyxa till vardagen lite med en ny tröja, men var lite osäker. Kommer hem och provar (för vem orkar någonsin prova saker i affären?) och var fortfarande lite osäker. Jag lyfter ur lillskiten ur barnvagnen och "URK" säger den lille söta sonen. Kräk på tröjan, och in i tvätten. Guuud, I just love being a småbarnsförälder.
Nåja, jag ska inte bara klaga, nu behöver jag ju inte undra om jag ska ha kvar den eller lämna tillbaks den, så nu är jag egentligen rätt nöjd. Heaven.

Annars:
Status tandvärk: Kanon. Måste berätta något som jag förmodligen ska hålla tyst om, för det är lite pinsamt. Jag hade en tid till tandläkaren på fredag och skulle avboka den. (1500:- för att de ska konstatera att jag har ett litet litet hål, vilket de konstaterade sist, nej tack) Mitt problem med att avboka är att jag inte kan. Jag kan inte säga nej till säljare heller, så jag bad min mamma ringa och låtsas vara mig. Det är faktiskt sant. Nere i Helsingborg fick en kompis ringa och avbeställa min prenumeration på HD och när jag flyttade upp till sthlm hade jag två prenumerationer på DN och en på Svenskan, samtidigt, för att jag inte kunde säga nej. Jag läser inte tidningen.
Nuför tiden ger jag telefonen till A när det ringer säljare, han är bättre på det där.

Idag gick jag ut med vagnen med katten i. Hon låg i korgen under vagnen och jag tänkte väl inte på det. Jag tyckte dock att den var lite tyngre än vanligt att vända. Men jag hann bara ut i trapphuset innan hon blev själaglad och trodde hon hittat friheten. Moahahahaha sa jag och lyfte in henne igen. Nu är hon sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0