Noll.

Idag är en såndär dag då hjärnan har ställt in sig på noll. Det finns ingen lust till någonting, även om jag inte är på dåligt humör.
Det finns inget bra på TV, ingen bra fotboll, lillkillen har inga intressanta aspekter att komma med och A verkar vara på samma humör som jag. Rastlös men för lat för att göra något helt enkelt. Tidigare såg jag A sitta dumstirra på TV-shop. Vi var och skulle käka lunch, men upptäckte att vi inte pallade stå i kön till lunchen, så vi vände och köpte oss en korv i korvståndet istället och satte oss längs väggen och tyckte att det kändes lite vår.

Nä, det finns inga ord. Igår satt jag likt förbannat och tittade melodifestivalen. Inte ens Björn Gustafsson gjorde något större intryck och låtarna var, om möjligt, sämre än för en vecka sen. Nä, nu när jag tänker på det blir jag upprörd, tänk på något annat nu fort! Tänk tänk tänk...
Eftersom hjärnan har ställt in sig på noll så går det inte så bra, men det gör inget för jag orkar inte bli upprörd. Börjar faktiskt se det komiska i det hela, och det tragiska... Många känslor.

Rocky och Drago på TV. Har börjat tycka att det är rätt roligt faktiskt, så jag måste passa på när det äntligen finns något att kolla på, speciellt eftersom jag ändå bara sitter och skriver dravel för att få tiden att gå så jag kan börja laga korvstroganoff snart. Hungrig! Äter ju knappt för det gör så jävla ont i tanden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0