Och värre blir det...

... Tandvärk. Tandvärk på riktigt. Vet inte vad som är det värsta, att behöva ta tag i tandläkare och passa in det med lillkillen och A:s jobb, eller att ha ont. Jag vet ju att de kommer att ta bort tandsten när jag är där, och jag hatar det! Har inte varit hos tandläkaren på flera flera år, alltså typ 10 år och ju längre det går ju jobbigare blir det. Inte för att jag haft någon tandläkarrädsla, utan för att jag är lat. Nu har det gått så länge att jag blivit rädd. Mest för att jag känner mig dum. De kommer ju håna mig. Jag var faktiskt hos tandläkarakuten för tre år sen ungefär, då jag bet av en tand på en ost och skinkfralla (status på tänderna: sådär). På akuten sa de att jag borde gå till tandläkaren och jag tror inte att de menade om tre år då. Kanske ska till akuten igen, då får jag i alla fall ha kvar min tandsten.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0