Promenad med tio barnvagnar.

Åhh, har beslutsångest. Idag ska alla mammor från mammakursen mötas och promenera tillsammans. Jag kan inte påstå att jag supergärna vill promenera med 10 barnvagnar, det vore ren lögn. Å andra sidan så kan jag knappast sitta hemma och gnälla över att det är trist att vara hemma. Jag får se hur jag gör. Kanske stannar hemma och bäddar ner mig och skyller på halsont (som faktiskt är sant).

Idag händer det grejer! Sessan och Gustaf har åkt in till BB. Kom igen nu! Sitter hemma och gör vågen.

Annars händer det inte så mycket faktiskt, ni som har hängt med vet att det är bajsdag idag, hoppas André kommit hem tills dess. Det vore inte mer än rätt faktiskt.
Så min dag verkar vara att sitta vid telefon och invänta SMS eller samtal från Sessan, mata deras katt och invänta bajsattack. Tragiskt. Det blir nog den där promixen ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0