Var var Zlatan?

Kollade Liverpool mot Inter igår, vilket jag inte skulle gjort. Usel match på Inters planhalva och stackars Materazzi åkte ut ganska orättvist. Som Elin inte var så sen med att påpeka; "Inter agerade mur igår, men inte hjälpte det". Jäkla skit! Matchen var så tråkig att jag somnade under andra halvlek och missade målen. Huvudsaken var att det inte var Peter Crouch som gjorde något av dem.
Var var Zlatte?

Snart kommer våren, jag hörde idag att om det är plusgrader i två dagar till så är det vår (enligt några mätningar som ingen tycker är intressanta förutom nu). Den är så välkommen. Bara att veta att det är vår gör det lite lättare att bita ihop.

Vad har annars hänt idag? Jo, jag vet var stanken ui trapphuset kommer från. (luktar hundbajs till och från). Tydligen obehandlat linoleumgolv som blivit rengjort som luktar så. Så kom hit och behandla, säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0