Bra på pussel, någon?

10kg! 10kg! 10kg!.... Vet inte alls hur det här ska gå! Jag har 10 kg kvar av graviditetskilona att gå ner, och den som sa att man rasar i vikt av amning har nog aldrig ammat. Nix, här ska det nämligen kämpas ordentligt.
 Suck, det är inget roligt, och ångesten av pizzan igår har lagt sig som en skugga över mig och täckt över skuggan från pizzan i förrgår. Har kanske mig själv att skylla att jag inte går ner några kilon.

Idag lekte jag med kusinen Hanna och hennes 5åriga son Robin. Vi var och matade fåglar och spelade TV-spel, det var det vi hade råd med. Hanna sa något som jag lagt på minnet. Hon sa: "Vi har funderat på att bli religiösa, för kyrkan har gratis köttsoppa på söndagar".

Imorn ska jag träffa Madde i stan och käka frukost med henne, sen jade jag tänkt att käka lunch med mamma, eftersom jag då ändå är i stan. Jag ska även träna en timme innan jag åker in till stan. Sessan ska komma hem och bada badkar och känna sig viktlös imorn och jag och pappa ska ut på promenad.
Förhoppningsvis kommer inte Sessan och med det menar jag inte att jag inte vill ha henne här, utan att hon istället ligger på BB och föder barn. Får fundera ut något som är bra på pussel som får lösa det här åt mig, jag vill nämligen vara klar med allt vid fem. Och så vill jag tillägga här att allt tar ungefär fyra gånger så lång tid med en två månaders bebis att ta hand om också.

Nu ska jag gå och handla bananer.

Kommentarer
Postat av: Stina

Kul med blogg!
"Amningsviktraset" maste vara en fet logn, sa uppgivet... Jag ger det 2 veckor till sen bantar jag oavsett "experternas" rad!

2008-01-28 @ 19:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0