Handboll slut Vs frihet... Dilemma.

Kan inte bestämma mig. Är det bra eller synd att sverige åkte ut igår? Klart att det är synd, sverige skulle ju ta EM guld! Å andra sidan bygger jag inte längre upp dagarna efter handbollsmatcher och kan plötsligt göra vad jag vill! Nä, jag är nog mest ledsen för att de åkte ut.

Igår skulle jag gå till BVC, det tar i regel ungefär en halvtimme. Igår tog det en timme. Jag gick fel. Jag hade väldigt god tid på mig och tänkte att jag skulle ta en väg som går parallellt med vägen jag brukar ta.
Så jag svängde av och traskade på med barnvagn och Ipod. Jag hade vanliga vägen till vänster och vägen jag gick på svängde väldans mycket åt höger, så för att inte göra misstaget som jag och pappa gjorde i tisdags så bestämde jag mig för att gå upp mot stora vägen igen, men varenda väg till vänster var återvändsgränder. Till slut var jag på samma ställe som jag och pappa var på i tisdags. Jäkla skit, och plötsligt hade jag inte alls mycket tid på mig längre. Men till slut frågade jag en snäll farbror om vägen och han förklarade med ett leende hur fel ute jag var. Men jag kom i tid till BVC, helt blodröd i ansiktet efter att ha sprungit sista biten, som består av en hemskt lång uppförsbacke. Fördelen med detta är att om jag fortsätter att gå där kommer jag kanske börja hitta.

Idag ska jag banne mig handla fotoalbum! Så är det!
Jag har fått en avi att hämta ut något på posten. Det är lite spännande, för jag vet inte alls vad det är. Det kan vara förstoringar av fotona jag beställt, eller så kan det vara nikotinfri tobak! Det skulle vara kul. Vi har en vattenpipa som inte används, för jag vill inte röka med nikotin. Vägrar bli beroende av det igen! Så jag beställde lite nikotinfri tobak.
Nu ska jag nog duscha och bege mig för att hämta ut paketet.

Det regnar, jäkla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0