Alltså... Skit!

Jag är sjuk. Nu har jag varit sjuk i EN VECKA! EN VECKA! Jag har för bövelen bara 4  veckor kvar innan jobbet drar igång, så ska jag vara sjuk! Det är så orättvist att jag inte vet vad jag heter!
Jag har hostat upp båda lungorna (Igen, jag vet att jag har gjort det förr, men låt mig va´!)
Igår tog jag en hosttablett. Sist jag gjorde det var för tio år sen och då fick jag så ont i magen så jag har bannlyst skiten. Igår tänkte jag att det måste vara bättre än den här hostan. Så skulle jag inte ha tänkt. Hostan gick absolut inte över men ont i magen fick jag. Men nu har jag lärt mig det.
Annars dricker jag te med honung i. Igår lärde jag mig även att honung kan bli gammalt och dåligt. Dricker man det mår man väldigt väldigt illa. Honungen är nu slängd.
Det enda positiva jag kan se av det här är att man får dricka whiskey utan att folk säger något. Inte för att jag på något sätt tycker om whiskey (utom med Cola) men jag måste ändå få se det som en fördel.


Igår satt jag och lyssnade på två tjejer 20 år:

Nr. 1: - Men vi är asså vänner med förmåner liksom.
Nr. 2: - Asså vaddå förmåner? Menar du "friends with benefits" eller?
Nr. 1: - Aaaa, men han kan liksom inte engelska.
Nr. 2: - Amä, vaddå?
Nr. 1: - Nää, han e liksom från småland, och där pratar dom inte engelska.

Sådärja.

Kommentarer
Postat av: J

Sthlmstjejer är underbara...

Låternte så jävla dandy alls det där ^^ Ta lite piller mot magontet och balansera upp all I say.. Å krya på dig såklart =)

2008-07-31 @ 11:29:43
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: ann r

Sjukt roligt! Ja inte att du är sjuk utan diskutionen tjejerna mellan.

Har inget bra råd heller..... förutom whiskyn då men det har du ju redan kommit på själv.

2008-07-31 @ 14:42:45
URL: http://annramberg.blogg.se/
Postat av: Mli

Hahaha, vilka puckon :)



Tycker du ska blanda whiskyn me colan. Det blir godare, roligare och man kan hålla ut fyllan längre. (Va? Var det förkylning som skulle botas och inte alkoholbegär? Okej..) Men hur som helst, bädda ner dig kvinna! Ta d lugnt, drick massor av C-vitamin och käka vitlök tills grannarna klagar.



Jag står lätt ut med en 8-månaders söt terrorist, nadas problemas. Jobbar ju på dagarna till 17, men vi kan nog hitta en lösning!



Krya på dej nu!

2008-07-31 @ 15:28:22
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Pratar de inte engelska i småland?

Attans....vad pratar de då? Svenska?

2008-07-31 @ 18:07:50
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: jenny

gorgla med whiskyn . det dödar bakterier och så blir du salongberusad 2 fluggor i en smäll. varmt vatten med salt i är bra mot blåsor i halsen . drick mycket ( vatten ) så att du håller dig sval om du hAR Feber. glass är också bra. det bedövar . annars är strepsil bra om man har irriterande hals. krya på dig darling.,

2008-08-05 @ 10:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0