Förslappning

Oj oj oj, vad dagarna har rusat iväg. Snart är Andrés semester slut, vilket innebär att min semester tar slut. Ingen som tar Sandro på morgnarna då jag ligger däckad. Det ser jag inte så mycket fram emot.
Annars har inte så mycket hänt. Kemikaze-Sandro kastade sig ner från soffan igår och parerade fallet snyggt med kinden. Ingen fara på taket, han var glad efter fem minuter igen och kravlade sig vidare på nya äventyr. Jepp, han kravlar. Fort som fasen tar han sig fram och det innebär ännu mer koll på vilden.

Nä, de här veckorna har helt enkelt gjort mig förslappad. Pissväder i kombination med förslappning innebär mycket TV-tittande, soffliggande och.. Nä, det var nog det jag har gjort. Kört bil också.
Därav väldigt lite bloggande, men det är väl tur, för i annat fall hade det bara blivit massor av inlägg liknande det här, det vill säga helt intetsägande.

Var hemma hos Sandra och spelade spel, rökte vattenpipa och drack drinkar i helgen dock. MYCKET TREVLIGT. Tilläggas att jag och Sandra vann över bröderna (André och Emilio) i pictunary. Well done och skål sa vi.

 

Där upptäckte jag även en av mina talanger. Rökringar! Jag är banne mig ett ESS på det! Jag har kanske inte så många talanger, så jag blir så glad när de dyker upp. Igår kom jag på en till, men idag kommer jag inte ihåg  vad det var. Förmodligen var jag inte jätteduktig på det.

Kommentarer
Postat av: J

Hahaha den var bra =)

Förslappning äger och talanger likaså =) Vi var på skansen idag å kom fram till att min talang är att jag orkar äta jättemkt glass. Den är ju sådär alltså...

2008-07-10 @ 18:31:56
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: ma

Förslappad livsstil kan vara nyttigt och bra ibland. Se det som att du laddar batterierna till kommande aktiviteter.

2008-07-10 @ 20:41:19
URL: http://annramberg.blogg.se/
Postat av: ma igen

Hälsa Andre o gratta på namnsdagen

2008-07-10 @ 20:42:52
Postat av: J

Tack snälla! =) Runt 20e aug checkar jag in i visby och sen får vi se hur fan detta ska gå haha

2008-07-10 @ 22:20:57
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0