Hur kom den dit?

Inatt, vid tre, så drömmer jag att någon/något spikar mig i benet med små små spikar. Jag vaknar till och har lite ont och kollar med handen eftersom att jag inte orkar öppna ögonen, då är det ett jävla kaktusblad i sängen!!! På riktigt!!! Så jag fick kliva upp och hämta pincetten och sitta och dra ut taggar från både lår och hand. Hur fan hamnade den där? Det har hänt förut, men då har katten varit hemma och jag antagit att katten har gått uppe bland kaktusarna och fått med sig ett blad. Men nu är katten ute på värmdö och springer av sig! Inte kan kaktusen kasta iväg sina blad sådär? (Ska kanske tilläggas satt jag inte är helt fantastiskt snäll mot den och att det är bladen som börjar vissna som ligger i sängen). Men oavsett... Inte kan det vara en hämdaktion? Behöver jag vara rädd?

Kommentarer
Postat av: Mli

En sängkamrat jag inte hade önskat mig. Hyser faktiskt en viss skräck för kaktusar och allt som sticks. Vad sägs om lite derby på Råsunda den 28/7 och de dära drinkarna efteråt? Visserligen en måndag men hårdare liv har man ju levt. Lotta och J ska med och egentligen skulle man ju kunna fylla en hel läktare med bloggkompisar:D Fundera på den, nu drar jag till Götet! Tjohej!

2008-07-17 @ 11:56:11
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: jenny

hahaha. det är ju så Jä... jobbigt att bli störd i sömnen och sen att gå upp och sitta och dra ut taggar, skönt att du fick i dig några öl sen . det va mysigt... kram gumman

2008-07-17 @ 13:09:37
Postat av: J

Det är förmodligen kaktusen själv som har iscensatt den här hämndaktionen. För mycket vatten? För lite vatten? Frågorna är många, svaren färre...



Japp denna vecka kan man verkligen inte gnälla på ;)

2008-07-17 @ 14:12:22
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Hahaha jobbig jävel den där... Du får väl hämnas helt enkelt? På med grytvanten, hissa seglen och skalka luckorna! Till häst!

2008-07-17 @ 23:18:43
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Tänk om det bor en teenage ninja turtle hemma hos er som livnärar sig på brödsmulor och annat. Och nu de senaste dagarna har ni "skrapat rent" på tallrikarna, vilket fått turtle:n både arg och hunrig. Och så hämnades han genom att lägga kaktusblad i sängen.



Ja, det kan ju vara så.

2008-07-19 @ 09:45:58
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: melinda

hahah nu fick jag mig ett skratt ;D fan vad jobbigt det måste varit!

2008-07-20 @ 19:07:36
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0