Att gråta två skvättar.

Nä, jag ska inte blogga nu, jag ska gå och fortsätta gråta två skvättar.
Först och främst för fotbolls-EM och att svenska landslaget var usla på att spela fotboll igår. Dessutom gick FRA lagen igenom och Storebror kommer liiiiite närmare vårt privatliv. Nästa steg? Kamera här hemma kanske? De kanske ber om att få flytta in, det blir valfritt men säger du nej så flyttar de in ändå
"Ja, idag hade jag tänkt att köpa mig en folköl, köpa ett paket cigg och titta på fotbollsfinalen, är det ok".
"Va? fotbollsfinalen? Vilket lag hejar du på?"
"Italien"
"ITALIEN? Nej vet du vad. Nej, du får inte se den matchen, du kan dammtorka mitt rum istället, men gå du ner och köp ölen, den kan jag dricka".

Nä, nu ska jag gråta två skvättar till och sen lägga fotbollen bakom mig. FRA kommer gnaga ett tag till.

Kommentarer
Postat av: brittinger

Du får väl hålla på samma lag som Sandros farfar gör

2008-06-19 @ 14:02:03
Postat av: jenny

det va jätte mysig midsommar. älskar den bilden på andre och tedh. så sjukt roligt. jag får ont i magen. hahaha. underbart.!!! kram

2008-06-21 @ 22:25:52
URL: http://jennyramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0