Dålig Karma.

My name is Veronica och min karma är inte i balans.
Jag har suttit i telefonkö efter telefonkö och spärrat allt jag kan tänkas spärra. Inte för skojs skull inte. När jag är klar sätter jag i telefon i laddaren och sätter mig utslagen på soffan. Då ringer telefonen. Det är något vaktbolag som undrar om jag har tappat en plånbok.
Så nu när alla kort i plånboken är obrukbara så har den kommit till rätta händer igen. Vilken tur!

Men jag är lite besviken dock. Jag fick inte någon riktigt respons på folk som vill ge mig sina plånböcker. Vad är ni för några? Men jag tackar "mli" för erbjudandet av nya lungor, jag har ju varit gravid och ammat i över ett år nu, så om levern kan reparera sig så har jag nog en någorlunda fungerande lever, men om "en gång trasig lever, alltid trasig lever" gäller så är den fortfarande trasig. Men du får gärna testa, säg bara till.

Nu ska jag gå och hämta min plånbok.

Kommentarer
Postat av: Mli

Hahaha, ett år med amning duger gott för mig som "säkerhet" för att levern nog är i liiite bättre skick än min. Ber om ursäkt för Zlatte-grejen, har förstått från J att du faktiskt på riktigt ÄR kär i honom. Jag gillar respekt så jag visar det genom att inte ens tänka tanken, han är din såklart!

2008-06-02 @ 21:24:02
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: J

Det är väl inte dålig karma att den dök upp igen? Hmm om emelie ska få en lever, kan jag få den andra då? Kan byta den mot en till plånbok med ett avaktiverat SIM-kort och ett frimärke i?

2008-06-03 @ 16:20:40
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Frågan är om man kan ha tre njurar ^^ Jag ringer karolinska imorrn och kollar, men annars låter det som fair trade. det är en rackarns fin plånka ska du veta, från australien å grejer =) sov gött

2008-06-03 @ 23:24:35
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Plånboken fick fötter?

Ajdå.

Undrar om väktarna visslade efter den?

2008-06-04 @ 10:20:29
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0