Akrobatik

Idag har jag planterat blommor på balkongen. Det blev jättefint, nu är bara frågan hur länge de klarar sig. Jag återkommer om det är det händer.

När går en förkylning över? Finns det några regler? Jag vill bli frisk!

Jag har lagt ner projektet att starta en fotbollsliga för mammor. Kändes så stort att jag blev trött av att tänka på det. Jag menar, en liga? Hur tänkte jag? Och att starta ett lag, hur kul är det att inte ha någon att spela mot?
Näää, nu blir det friskis istället. Försöker samla ihop folk som kan och köpa en spelare på batterier alternativt högtalare till datorn på batterier och köra i en park. Mitt problem är att jag själv aldrig har gått på friskis eller aerobic så jag vet inte riktigt hur man gör. Men jag förlitar mig på att det finns andra som kan så får jag göra som de. Det kan bli kul. Synd bara att man har koordination som stor fet gubbe.

Kommentarer
Postat av: ma

Förmodligen fått koordinationen från far din. Testa att ligga på rygg och cykla. Välter du som far din så är det därifrån.

// ma

2008-06-08 @ 16:52:06
Postat av: ma

Testa att ligga på rygg och cykla. Välter du så är det din far du ärvt koordinationen från.

2008-06-08 @ 16:54:08
Postat av: Mli

Ja dom finns nog överallt dom där:) Fast kanske inte i Övertårneo? Kul med fotbollslag för mammor. Jag har faktiskt tänkt liknande tankar om att starta ett korpenlag för morsor här hemma, men inte kommit till skott ännu. Men satsa på det andra istället och be till gud att du inte ärvt din fars koordination..hihi.

2008-06-08 @ 17:31:21
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: joel

Ja.. om inte förkylningen är över inom 2 veckor så får den gult kort...



öhm.. fast den bryr sig oftast inte...

2008-06-09 @ 17:57:38
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0