Glad midsommar.

För er som inte har firat det än.
Vi var i herrviken och firade med TEDH, JENNY (Teddans fru), mamma och pappa. En riktigt trevlig midsommar.
Vi var nere vid midsommarstången och tränade för vad som komma skall, när Sandro blir ett par år äldre. Det är inte så roligt som man kan tro. Jag förstår varför man inte har varit där på.... 20 år. Men såhär såg det ut:


Inga incienter annat än att partytältet blåste upp på taket och fick skrotas och att det drack snapsar. Det senaste kan man kanske inte räkna som en incident, men det råkade bli så. Att snapsa är kanske det enda jag är bra på. Det och fixa punka på vagnar. Ändå rätt nöjd med de kvalitéerna.

Min bror, som är lite putt för att han aldrig nämns i min blogg, så här är lite:
Han saknar en led i tummarna och kan bända dem bakåt.
Han skrev kärleksbrev till kronprinsessan Viktoria när han var liten. (Han förnekar fortfarande).
Han är vänsterhänt.
Världes roligaste.
Han har samma taskiga koordination som min far. (Så sent som igår skulle han stå på händer och föll ner på käkbenet).

Man kan lätt tro att André är Teddans personliga assistent på fjärde bilden, men så är det inte. Tedh klarar sig alldeles utmärkt på egen hand. (med viss hjälp av Jenny sk tilläggas).
Det finns massor att skriva mer, men jag MÅSTE hoppa in i duschen nu. Hoppas han blev glad för det lilla i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ma

Kul att jag o pa fick va med på bild.

2008-06-21 @ 22:20:17
Postat av: Veronica

F´låt. Nu är det fixat.

2008-06-22 @ 11:31:50
URL: http://veronicaramberg.blogg.se/
Postat av: ma

Tack för kortet!! En fråga. Är jag en sur o trist person?? Ser så jäkla surmulen ut på kortet, bilden stämmer inte, jag hade jätte kul hela dan o kvällen.

2008-06-22 @ 12:43:21
URL: http://[email protected]
Postat av: J

Helvetepjäxa =/ du har ingen föryngringsdryck att bjuda på då? För i annat fall måste jag förmodligen kidnappa en tolvåring och sånt är jobbigt..



Fan va mysigt det verkade, å fint väder hade ni också, göttmos! =)

2008-06-22 @ 15:29:27
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Jag är på ett sådär humör!! Räikkönen´s avgassystem kraschade, därför en andraplats. Men Massa har inte vunnit på mycket länge, så vi får unna honom en seger för en gångs skull.



När din bror äntligen nämns i bloggen, så tar du upp gamla kärleksbrev. Fy vad taskigt av dig.

=)

Att han är vänsterhänt ser jag bara som positivt. Viste du att Einstein var just vänsterhänt. Just det. Einstein!

Host host....

Ja du har väl räknat ut att också jag skriver med vänster hand och har bläck på utsidan av min handflata.

2008-06-22 @ 22:37:57
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0