Ha! Hur jag mår?

Jag känner mig som ett stort skämt!
Jag har hostat upp varenda lunga i kroppen. (Ja, alla två) och söker nu efter donatorer. Hör av er!
Dessutom efterlyser jag någon snäll själ som kan ge mig sin plånbok. Jepp, för min är borta. Jag vill ha pengar i den och gärna kreditkort. Många. (eftersom det inte är jag som står för dem. De jag står för är det väl någon som är glad för just i denna stund).
Jag vill inte riktigt spärra heller, för jag vet att i samma stund jag spärrar så kommer den fram. Kommer ni ihåg historien om nycklarna? De kom ju fram efter ett par dagar.

Nu ska det letas! Ju fler som erbjuder sig sina plånböcker ju gladare blir jag. Jag förtjänar väl det? Kom ihåg att jag är sjuk!

Kommentarer
Postat av: Mli

Oroa dig inte för kortet. Jag ska förvalta din drömprins väl när jag får tag i honom. Och som tack för att du låter mig få honom så ska jag se till att både du och jag blir rika på kuppen. Det kan förstås dröja någon vecka eller två. Men lite nudlar har ingen dött av ;) Under tiden kan vi byta lungor mot en frisk lever, om du har en sån?

2008-06-02 @ 12:57:11
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0