Idag är jag bitter.

Vet inte varför. Låg som en jäkla lowrider känner jag mig. (jepp, risig är jag också). Varför? Det finns ju ingen anledning.
Kan det vara för att jag har fått utslag på underarmen? Nä, det är inga utslag, ser snarare ut som massor med små fräknar. Hur kom de dit? Vem ska man skylla på?
Dessutom är det onsdag idag. Jag hatar tisdagar! Igår hade jag inte riktigt tid att hata, så jag får göra det idag istället och på så vis hamnade onsdag lite i kläm.  Nästa vecka ska jag är vi tillbaks i våra normala kängor igen dock.

Nä, what to do, what to do? Idag blir det banne mig pizza, det ska jag se fram emot. Och fotbollen idag!

Igår vart det lite öl och lyxande med Madde på Pontus by the sea. Så igår vart det en tripp längs memory lane, men jag vart lite mörkrädd så vi slutade halvvägs. Lika bra det, vi var nog lite vilda.

Nu ska jag leta tänder i Sandros mun. En har dykt upp, så nu återstår bara... Skam på torra land, hur många tänder är det egentligen?.

Kommentarer
Postat av: Mli

Nä idag får man inte va surig, det är ju lillördag! Tisdagen är förbi och chanserna förbrukad. Fotboll ju, det borde väl gaska upp dig?



Och till svar på din kommentar till mig: Ja, nu kunde inte jag sagt det bättre själv. Precis så kändes det återigen. Ville bryta upp en bit ur parketten och lägga mig därunder och låta folk kliva på mig =)

2008-06-25 @ 19:34:51
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Mli

Skål förresten! Nu blir det "helgens" första bärs!

2008-06-25 @ 19:35:21
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Kotteby

20 tänder!

(Jag var hos tandläkaren igår med fisen)

Man lär sig något nytt varje dag. Jag är helt ivrig på att få vakna imorgon och få veta något helt onödigt och meningslöst.



Hur länge lever en mygga?

Hur snabbt smälter en iskub i min mun?

Parar sig en mask med sig själv, och hur?

Vilket tråkigt sexliv fiskar har.

Vilken tur att jag inte är fisk.



Ja, det med fiskarna var bara bonus. För det visste jag redan.

2008-06-26 @ 00:16:43
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0