Inget nytt.

Jag fick VISA-kortet i torsdags och tydligen samma kod, så det har kunnat användas. Bra tycker jag. Eller hade tyckt om jag inte hade varit hemma och nergrävd i sängen.
Jag har alltid sett mig själv som en människa som inte kräks. Jag håller inte på med sånt, inte ens som gravid. I går natt däremot, var fruktansvärd. Jag kräktes hela natten och in på dagen och jag har nog aldrig varit så slut i hela mitt liv! Igår var det synd om mig, idag är jag en helt annan person.

Jag fixade punkteringen med skummet igen. Skam den som ger sig!

Kommentarer
Postat av: ma

Skönt att du är bättre i dag. Man känner sej som ett urskitet äppelskrutt efter en så´n pärs

// ma

2008-06-07 @ 11:59:51
Postat av: ma

Skönt att du är bättre i dag. Man känner sej som ett urskitet äppelskrutt efter en så´n pärs

// ma

2008-06-07 @ 12:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0