Intet nytt på västfronten.

Jag vet, jag har inte skrivit på ett tag. Men jag har annat att göra! Jo, det är faktiskt sant, jag har ett liv utanför den här bloggen. Däremot har jag inte gjort något vettigt. Fotbolls EM har ju varit något av en besvikelse. En enda match efter gruppspelet har gått som jag har velat. Holland Ryssland. Sen har alla andra matcher varit blaha blaha.

Nä, sorry, jag har tappat stinget. Inget att skriva om. Att inte ha något att skriva om men ändå sitta och skriva känns lite dumt. Som att sätta sig på bussen och inte känna för att åka någonstans. Helt enkelt rätt meningslöst.

Kommentarer
Postat av: J

Ta en liten paus och skriv när lusten faller på igen! Vet hur det är ^^

2008-06-29 @ 13:14:43
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: ma

Hi hi. Den var bra. Har inget att göra så jag sätter mej på bussen å ser vart den åker.

2008-06-29 @ 14:37:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0