Klippt.

Idag har jag varit och klippt mig. Senast jag gjorde det var i augusti. Jepp, så ser såg jag ut i håret. Men jag kliver in och frågar om de har drop in. "jepp, kom och sätt dig" sa en trevlig liten tös.
Jag satte mig ner Szzzzzwich och ett benstöd kom fram och jag låg riktigt bekvämt. Szzzzwoch szzzwoch sa det och MASSAGEN i stolen satte igång, i samma sekund som tösen började massera min hårbotten. MY GOD! Vaddå SPA? Man kan lika gärna gå till frisören. Sen frågade hon om jag behövde tvätta håret innan. Nej sa jag av någon förbannat dum anledning. Hon tittade på vagnen och tvättade det i alla fall. Vet inte hur jag skulle tolka det, så det gjorde jag inte utan la mig till ro. Sen klipptes det och det blev riktigt bra. Så idag är jag bara nöjd.
Förutom att fotbollsmatchen Frankrike - Rumänien var tråkig, men nu är jag istället peppad för Holland - Italien.
Så håll i hatten! Imorn har vi barnvakt, imorn spelar Sverige och jag ska inte dricka en droppe till dess så jag är riktigt riktigt törstig.

Kommentarer
Postat av: J

Hmm e sånt man tyvärr missar som skalleper =/ Vad tror vi om resultatet ikväll då tro?

2008-06-10 @ 11:04:30
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Japp, eller it doesn't walk off for sickles, om man vill va lite international ;)



Spyhelger är viktiga att ha ibland så man minns att uppskatta de spyfria! Så det så.. Å förresten torskar vi 2-1 ikväll, vet ju varenda kotte =)

2008-06-10 @ 12:10:36
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad var detta för ett lyxställe??? Dit vill jag gå!! LÅter ju hur nice som helst! :)

2008-06-10 @ 18:48:00
URL: http://www.eva-andersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0