Bajsattack!

Gomorron. Hoppas att morgonen varit till belåtenhet.
Själv vaknade jag av att skrutten, som ligger bredvid mig, attackbajsar. Blöjan läcker och det är bajs i hela sängen. In med bajsungen i badkaret och tvätta honom, av med sängkläderna och in i maskinen och nu måste fanskapet till madrass tvättas. Hur gör man då? Är det någon som vet? Jag har hittat en dragkedja, men vågar inte riktigt dra av överdraget liksom. Kommer man någonsin få på det igen. Madrassen är 2*2 meter ska tilläggas, så det är ingen liten pjäs i spelet.
Nu vill jag gråta och tipsa allt folk som tycker att tvätta är tråkigt. Skaffa inga barn alternativt skaffa någon som tvättar åt er som kan bo hos er för jämnan. Nu ska jag tvätta bajsmadrass.

Kommentarer
Postat av: Britt-Inger

Du får skaffa ett bäddmadrasskydd som får plats i tvättmaskin

2008-03-12 @ 10:58:18
Postat av: Veronica

PLASTFROTTÈ!!!

2008-03-12 @ 11:13:46
Postat av: Sara

Varför la du inte bara vanligt tidningspapper? Och låtsades om som att denna bajsattack aldrig har existerat.
Skämt å sido hoppas det blev ett lyckligt slut.
Sandro är verkligen oförskämt söt.
Kram

2008-03-12 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0