En bra dag.

Idag har jag varit ute hela dagen, trotsat regnet. Jag har hört att det inte finns några dåliga väder, bara dåliga kläder. Det är inte sant.
Först blev jag bjuden på lunch av mamma, tack så mycket, sen så gick jag runt i stan och försökte söva skrutten. Det funkade, det tackar vi också för.
Att åka buss med barnvagn är inte så kul. Jag sitter hela vägen och hittar andra bussåkare som skulle kunna hjälpa mig av med vagnen, men det finns sällan några. Alltid så sätter det sig en gammal gumma bredvid dem som jag sett ut och man kan gärna inte be gumman flytta sig. Eller så hinner de gå av. Men det slutar ju alltid lyckligt (någon hjälper mig av) så jag oroar nog mig i onödan.



Sen vart den en fika med Skrutten. Han var nämligen en tickande bomb däri vagnen så jag vehövde något at sitta på för att ge honom mat. Världens bästa ursäkt för lite fika. Det är bra med barn.

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0