Lägger mig ner och ger upp.

För det första: Vädret. Det är inte alls roligt, vi var ute och gick en stund, jag och två mammor till, men vi hörde knappt vad vi sa för vi alla gömde oss i luvorna på jackorna och gömde oss för snön (som jag vill kalla för hagel). Blääää, nu är man sådär frusen att det aldrig går över.

För det andra: Har inte ringt PEAB ännu och min energi för att leta nummer försvann i regnrusket. (hagelrusket).

För det tredje: TV suger!

För det fjärde: Punktering på vagnhelvetet. Antar att det är som med cykeln när man var liten. Men mitt problem är att jag inte lagade punkan på cykeln, det fick andra göra. Men jag har sett att man letar hål med slangen i vatten. Men hur får man ut slangen ur det yttre? Och ännu viktigare. Hur får man in den igen?

Jag skulle luncha med Anna idag. Men vad hände? Jo, min hasselnöt till hjärna hade förträngt det. Dessutom hade vi träff med mammagruppen idag, så jag hade inte hunnit även om jag kommit ihåg det. Men man kan kanske tycka att det hör till vanligt vett att säga till att man inte kan. Men tydligen inte jag. Sorry.

Jag blir helt slut av att tänka på det här. Måste gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0