Öl... Vin... Vad fasen som helst.

Idag är jag uttråkad!
Var uppe tidigt och tog en promenad med pappa (tisdag) och jag fick en tröja.
Sen lunchades det med jobbarkompisar, mycket trevligt och sen jag kom hem så har jag dumstirrat på datorskärmen (1,5 hrs) och inte gjort något kreativt alls. Riktigt trött.

Men idag är det fotboll. Inter-Liverpool och jag är taggad till tusen. Ska kanske köpa mig lite öl. Eller vin. Näää, helst öl till fotboll va?


Maginfluensa, smittar det innan det bryter ut, under tiden man har det eller efteråt?
Sitter i telefonkö för att ta reda på det, men förgäves verkar det som. HATAR att sitta i telefonkö!

Inatt drömde jag att vi var tvungna att sätta lillen i en ny kö för dagisplats. Blev lite svettig då, men det var ju bara en mardröm.

FORZA INTER OCH ADJÖ

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Känns som om vin inte passar till fotboll :p

2008-03-11 @ 15:50:58
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0