Stackars lillkillen.

Han är sjuk. Magsjuk. Han skiter hela tiden och det är grönt. Jätteäckligt och vi konsumerar blöjor som inget annat. Men magsjukan verkar inte bekomma honom så mycket, däremot så skits det så mycket att det börjat typ fräta i rumpan på honom, så det svider nog. Men vi står enade och beredda, A, Idomin och jag. Så fort han gråter dansar vi vals så kommer han på bättre tankar. Det är väl för väl att han inte kommer att komma ihåg den här tiden.

Idag vaknade vi kvart över sju och gick upp. Grabben blöjfri på golvet, A framför datorn och jag ut i spåret. Vi går upp så tidigt nuförtiden att dagarna blir så himla långa. Jättemysigt.

Jag har tröttnat på att dansa vals nu, så nu skickade jag in A och skrutten i badet. Och jag är just nu väldigt ledsen över att jag inte kan spela in när A sitter och plaskar och sjunger för att få honom på bättre tankar. Får skaffa oss en videokamera.


image8

Har PEAB ringt angående toan än? Nope. Jag blir så trött.

Melodifesten ikväll. OÄÄääää. Jag vet ju att jag kommer att gnälla efteråt och så kommer jag tycka att jag har slängt bort ytterligare en timme av mitt liv på dålig TV. (Är programmet en timme långt?) Nåja, jag ska försöka att inte gnälla efteråt, men jag kan verkligen inte lova något, You know, vad vore livet utan gnäll?

Kommentarer
Postat av: joel

nämen tack.... *bugar och nickar*

:)

alltid skönt med lite komplimanger när man vaknar

2008-03-15 @ 23:53:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0