Crazy night.

Igår gick det vilt till vill jag lova. Vi var hemma hos Sess och grillade spett. Klockan vart så mycket som kvart över elva innan vi gick hem. Det är hur en vild natt ur småbarnsföräldralivet går till. Slank till och med ner en och annan öl.

Det känns lite tragiskt faktiskt. Vad hände med festandet? "Those were the days".

Inatt (och då menar jag faktiskt inatt, typ vid fyra) vaknade jag och hade sprängande ont i bihålorna och det kliade i öronen. Welcome bihålsinflammtion. Men allt går att döda med ipren. (Inte döda, gömma!). SÅ nu mår jag rätt bra. Tillräckligt bra för att grilla på Tanto med Sandra och Emilio. Jag får ta smällen imorn. Antingen det eller så efterlyses en dunderkur som kan råda bot på hela eländet. Nä, jag visste väl det. Jag får helt enkelt ta smällen imorn. Idag ska jag ha kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0