Dålig skrivare.

I know, jag är en usel bloggare. Men så är det.
Här sitter jag och gör absolut ingenting annat än att matar, byter på och underhåller en tokförkyld (läs gnällig) bebis. Han är så snorig att han snarkar även när han är vaken och hostar så det låter som en skällande hund. Det är inget roligt att blogga om det och det är framför allt inget roligt att läsa om det.

Vår katt vaccinerades idag. Jag var inte med, men hon hade blivit jättearg och skrämt veterinären. Borde inte de vara vana med att katter inte alltid tycker om att bli tagna i nacken och få en spruta instucken?

Dessutom står det 0-1 DIF-HIF. Skit också!
Imorn har jag lite projekt. Tömma och rensa hela förrådet, som vi har gjort förr. Varenda gång så har det slutat med att tålamodet tagit slut och att kartongerna har packats och stuvats in igen.

Nu ska jag vänta på att huvudvärkstabletten ska göra sitt och sen dra täcket över huvet!

Kommentarer
Postat av: Joel

dra täcke över huvudet.. leka spöke... halloween är över. ;D

2008-05-08 @ 08:39:05
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: André

Hoppsan, 0-2 till bajen. Så kan det gå...

2008-05-08 @ 09:45:41
Postat av: Mamma

Heja Bajen säger en sann DIF:are. Ja när det gäller hockey ja. Nu pratar vi fotboll!
Mista (katten) tycker inte om veterinärer det kan Micke intyga. Katten hängde med hjälp av tänder och klor i Micket hand i ren protest. Veterinären lite blek om nosen gick ut med komentaren; Oj!
/ma

2008-05-08 @ 12:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0