Hemsk natt.

Jag skulle aldrig dragit täcket över huvet igår. Natten blev inte sådär skön som jag hade velat.
Antingen har jag hamnat i klimakteriet eller så går jag igenom en helt ofrivillig detox, men jag vet inte vilken gift det är som håller på att lämna min kropp. Hade jag vetat det hade jag kunnat proppa kroppen full och sova gott igen.
Det började redan i förrgår då jag var lite yr och kallsvettig hela dagen. Igår fortsatte det och det hela var värre. Men inatt... Jag toksvettas och drömmer att jag ska byta blöja på snorungen men klarar inte av det. Jag vaknar sittandes och är jättesvettig och håller på at dra av örngottet från min kudde. Jag får ångest för att jag först tror att det är knodden jag drar i, men sen lugnar mig när jag ser att det är kudden, bara för att få ångest igen då jag tor att jag slarvat bort knodden. Men sen kollar jag i hans säng och där är han faktiskt. Phu.
Ingenting är i säkerhet här hemma.

Kommentarer
Postat av: Ma

Inte tror jag det är klimakteriet, snarare en tillbaka gång till dina underliga beteenden då du var liten. Känner igen symtomen (felstavat?)då du hade dina vandringarna eller med stirrande blick hade dina samtal med dej själv medan du sov om nätterna. Ett ganska normalt beteende för att komma från dej m a o.
// ma

2008-05-10 @ 13:26:51
URL: http://www.annramberg.blogg
Postat av: Eme

Vad tråkigt och jobbigt!

Hoppas att du får en bättre natt i natt då!

2008-05-15 @ 22:07:11
URL: http://emes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0