Inget gnäll, jag lovar!

Sandro däckade när jag bar in honom. Han var så trött att han somnade under tiden jag la ner honom på golvet, ja innan han nådde golvet så sov han. Så jag la mig också och sen ringde telefonen. Jag hade sovit i två timmar och Iprenena (Jamen försök att säga det i plural själv ska du få se!!!) hade släppt. JAG HAR FEBER! Mår inte alls bra. Inte nog med detta! Sandro vaknade såklart av telefonen också och vill ha ALL min uppmärksamhet. Det var André som ringde och sa att han skulle ta ett par öl med en kompis.

Nädå. Jag ska inte gnälla... Däremot ska jag kräva PIZZA av André när han kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Han tar fyllan. Du tar pizzan.

Det blir som en fyllepizza på ett annorlunda vis.

2008-05-29 @ 18:48:18
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skär honom i smala strimlor som kapten haddock hade sagt..



Jag är faktiskt spiknykter ska jag be att få tala om, så jag vet inte riktigt hur jag ska ta den där kommentaren.. Det lutar åt förolämpning, men de lugnt, mobbing är också en form av uppmärksamhet =)

2008-05-29 @ 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0