Ont i kroppen.

Ni vet sådär man har när man är förkyld och bakfull och efter en hård dags träning. Idag är det synd om mig. Dessutom kastar lillknorren in sin hands alla fingrar med naglar i mitt öga och vispar runt.
 Men jag är inte bakfull och jag tränade inte igår. Igår var jag lite bakfull (efter alla drinkar som inte blev lika goda som jag räknat med, men tillräckligt goda för att dricka). och igår var jag på en till konfirmation. Tvilling till förra veckans konfirmand. Kyrkbänkar är fortfarande otrevligt obekväma faktiskt, men middagen efteråt gjorde det hela värt det.

Idag blir det dock en eller ett par av Jonas sommarsmoothie för idag är det nervkittlande fotboll. Inter-Parma och Roma-Catania, allt i Lo scudetto´s namn! FORZA INTER!!!


Suck, det finns ingen frukost hemma, nu måste jag avbryta A's GTA IV spelande och skickat iväg honom till kiosken.


Kommentarer
Postat av: J

Tack själv =) Haha jag mår nog ungefär som du just nu faktiskt, men jag har rätt bra skäl till det antar jag.. Men du har stavat fel, FORZA ROMA heter det ju ;)

2008-05-18 @ 11:07:45
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0