Ingenting kul med blommor.

Igår åkte vi till djurgården. Rosendals trädgårdar. Det skulle vara superfint och jättevackert. Jag vart lite besviken när jag kom dit, jag vet inte vad jag hade väntat mig, men jag hade väntat mig något. Men jag upptäckte att jag ger blanka fan i rosor och namn på äppelträd. Jag ville äta, så det gjorde jag istället för att titta på växter. Däremot var det en tolvåring som ville bråka med en typ artonåring och ville ha gängslagsmål på plattan. Killen var så liten och äcklig att till och med hans kompis skrattade åt honom. Han skulle behövt ordentligt med stryk.

Stackars A är superförkyld och sitter och snörvlar. Jag försöker så gott jag kan ta hand om lillknorren och storknorren. Det går sådär, jag är nog inte menad att vara hemmafru och ta hand om.
Idag var jag även på IKEA och kom hem med bambupinnar som jag band ihop en efter en. Ögla som jag satte en pine i, dra åt, knut. Ny ögla, ny pinne, ny knut och dra åt osv. Det kallas för terapi men hjälpe inte alls. Men nu står de på balkongen och nu ska jag bara ta mig för att köpa jord och någon typ av klängväxt som ska upp på den nya väggen. Det kan gå hur som helst. Tomater vill jag ha på balkongen också.

Nu ska jag gå ner i vikt. Några tips?

Kommentarer
Postat av: J

Haha flåt du verkar ju ha blitt helt upprörd =p Okej jag kan sträcka mig till sveriges mest överskattade då..



Jag har fan 100 tips för att gå ner i vikt, men jag ids inte skriva så länge.. flåt igen

2008-05-20 @ 22:06:44
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Jag vet, sådär säger alla som inte kan nåt om fotboll så de lugnt ;)



Hare fint du me.. börjar faktiskt tro på sol imorrn jag med, vore najs ju =)

2008-05-21 @ 16:38:22
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Haha ja det hade nog behövts, för sämre skriven kan nog inte min uppgift bli ändå.. =)



Mmm hon e go min grandma =) Kan massa lettiska rätter som är dögoda, de fint som snus =)



Btw, drick minst 3 l vatten/dag, gå totalt minst en timme å äta var fjärde timme så blir det mumma ska du se =)

2008-05-22 @ 10:56:46
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0