Varifrån kommer intresset?

Bet av naglarna och fingertopparna igår. Hockeymatchen. Orkar inte förklara (ni som är intresserade vet redan, ni andra bryr er antagligen inte, finns ingen poäng med att berätta), men spännande var det i slutminuterna av tredje och i SD.
Men min undran: Det har blivit som med handbollen, varifrån kommer intresset? Fotboll är ju min sport, inget jävla hockeytrams. Jag kollade mycket på hockey förut, men när Salo nickade in pucken i eget mål mot vitryssland la jag ner den grejen och har i sanningens namn inte tyckt att det är roligt att kolla.
Jag vet inte vem jag ska skylla på här och det är aningen frustrerande. Ska jag skylla på pappa som låg bakom mina sportintressen när jag var liten? Ska jag skylla på A som satte på matchen på TV igår? Ska jag skylla på
hela Kanada?
Skit också.

Kommentarer
Postat av: André

Skyll på Salo, enkelt och bekvämt.

2008-05-15 @ 12:04:19
Postat av: J

Jag är lite likadan, fotbollsgrabb i grund och botten.. Men all sport går ju ner, har börjat få ett ohälsosamt stort intresse för speedway.. Ser man en hel match så e man hooked jag lovar =)



Å tro mig, det var bäst för det stora hela att vi vann, men jag ser till att vi torskar nästa då.

2008-05-15 @ 14:23:43
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Jag kan noll om sport. Fick fråga min fru vad SD var. F1 är min melodi. Nej, det är ingen sport. Det är en livsstil.

2008-05-16 @ 01:50:47
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: J

Hmm det är ärligt talat ingen dum idé ^^ Men jag är iofs grym på stensaxpåse, kan bästa fusket haha =)



Söt liten prick på bilden där förresten =)

2008-05-16 @ 17:25:43
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Okej. B-vitamin it is.

Finns det i storpack. Sen sparar jag på elen på toa då jag slipper tända lampan i framtiden. Och det är ju bra. Jag tänker på miljön.

2008-05-16 @ 17:35:24
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0