Vill inte!

Det är strålande sol, jag är trött och vill bara gå ut och sätta mig i solen och bli brun och ta det piano. Men.... Det ser ut som en krigszon här hemma efter alla väskor som packades upp igår. (Med packa upp menar jag slängt innehållet på golvet). Men jag orkar inte. Jag ser det och sätter mig på soffan, i någon sorts protest. Man är rätt dum faktiskt. Så tänker jag: Tänk om jag gjorde detta igår kväll, eller i morse, då hade det varit gjort nu. Jag kommer tänka så imorn också. "tänk om jag hade gjort det igår/ förrgår/ förra veckan..., då hade det varit gjort nu.
Måste....... plocka........... undan....... nu....

Kommentarer
Postat av: J

Exakt så tänkte jag nyss när jag diskade allt from i torsdags. Fast jag tänkte att nån annan borde ha gjort det åt mig.

2008-05-27 @ 19:39:17
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0