Kroppen är inte så smart som alla säger.

Nä det är den inte. Hade den varit det hade man inte torkat ut läpparna när man slickade sig om dem. Det är så jävla dumt. Salivet hade inte varit så jäkla salt och torkat ut, istället, i en perfekt värld där kroppen faktiskt är smart, så hade det räckt. Istället måste man hålla reda på det där förbannade lipsylet.
Finns det något värre än att vakna på natten, vara torr om läpparna, förgäves försöka slicka sig om dem och försöka hinna somna innan man märkt att det bara blev värre. Tillslut måste man gå upp för att leta rätt på lipsylet som ofta ligger i någon byxficka.

Lite kuriosa:
I lördags skar jag potatis och skar mig även i tummen. Jag skar mig mitt på ett gammalt ärr jag har där och upptäckte att när man skär sig på ett ärr så blöder det inte alls lika mycket, men gör mycket ondare.
Då vet ni det.

Kommentarer
Postat av: André

...och det förra ärret orsakades av en osthyvel. asg

2008-11-03 @ 09:54:00
Postat av: jenny

tips. ta lite honung på läpparna , det mjukar upp och de blir bebismjuka. jag är beroende av läppsyl jag har ett i fickan och ett vid sängen. gör så här , fukta tandborsten och massera läpparna med tandborsten.(det tar bort död hud) sen efteråt tar du honung och låter det sitta på länge . sen kan du ta lite barnolja efter det. så har du får en lite spakur för dina läppar. peace

2008-11-03 @ 12:17:00
Postat av: jenny

tja kan du kolla om teddans mössa är hos er.

han gråter efter den

2008-11-07 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0