Jag vet att jag har slutat...

Men jag måste ändå få skriva av mig.
Jag tror nämligen att ICA driver med mig. Kan de göra det?
I måndags skulle jag handla fiskpinnar. Något den här familjen absolut inte handlar varje dag. Jag roffar åt mig de övriga matvarorna och blickar mot frysdisken och fiskpinnarna. Nä, då tyckte ICA i sitt stilla sinne att det var lika bra att tömma just den frysdisken. Fiskpinnefrysdisken. För den var tydligen sönder. Med andra ord fanns det inte en enda fiskpinne att köpa. Arghhh! Jag hatar att behöva tänka om när man väl har kommit på vad man vill äta.

Idag var tanken pepparbiff med pommes. Jag handlar det jag behövde och riktade in mig på frysdiskens potatisprodukter. Nä, då var det den frysdiskens tur. Inga potatisprodukter alls. Det ska tilläggas att det verkligen inte är varje dag vi handlar pommes heller, kanske en gång om året. Vad är oddsen?

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: ann

Märkligt. Ica har förmodligen varit en av dina flitigast bloggläsare tidigare och nu när du slutat blogga så är det straffet du får ta.

2008-10-18 @ 10:54:16
URL: http://annramberg.blogg.se/
Postat av: Mli

Men ser man på! Ett inlägg! Och bittert var det, precis som jag älskar =)

2008-10-20 @ 11:21:23
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: jenny

tja. tack för i helgen. det va kul att åka bilen med er! sjukt roligt.

sköt om er.

2008-10-20 @ 11:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0