Semester.

Jag vill ha semester! Jag behöver semester! Jag borde ta semester helt enkelt.
Mina föräldrar åkte till Dominikanska republiken i torsdags. De tog en restresa ospecificerat (stavas det så tro?) och tänkte att om hotellet inte är bra så får de väl hitta ett annat där nere.
"OM HOTELLET INTE ÄR BRA"
De hamnade på ett femstjärnigt "all inclusive". Två veckor ska de vara där.
Ska jag berätta vad som händer mig när jag åker ospecat? Ett jävla råttbo i utkanten där det springer kackerlackor över nerfläckade heltäckningsmattor och malätna filtar med spärmafläckar på. Tackar!!! (Nä, jag har aldrig åkt ospecat, mest för att jag vet att jag har det där att vänta).

Jag ä int bitter.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

ja jag håller med dig. sån där chansninig är lite på liv och död . antingen så får du det sjukt bra eller så känner du hur det knastrar under fötterna på det heltäckande mattan. jag vill också ha sem. uch. och detta vädret gör att man inte pallar heller. uch och skit säger jag bara. hoppas att allt är bra annars. kram .

2008-10-26 @ 13:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0